Наслови задњих порука са овог блога

Јавна расправа - Стратегија подстицања рађања

Јавна расправа - Закон о удружењима

четвртак, април 12, 2007

Komuniciranje društvene odgovornosti preduzeća kroz izveštavanje

Прослеђујем позив који сам добио а од интереса је за ширу јавност:
SMart Kolektiv, Privredna komora Srbije – Odbor za životnu sredinu i održivi razvoj, kompanija Holcim (Srbija) a.d. i Savet stranih investitora (FIC) pozivaju Vas na okrugli sto pod nazivom
“Komuniciranje društvene odgovornosti preduzeća kroz izveštavanje”
Povod za održavanje ovog skupa je upravo objavljeni izveštaj kompanije Holcim (Srbija) a.d. o održivom razvoju i društveno odgovornom poslovanju.
Skup ima za cilj otvaranje diskusije na temu kako komunicirati društveno odgovorne prakse i značaj društvenog izveštavanja za različite ključne javnosti.
Neke od tema okruglog stola:
  • Društveno odgovorno poslovanje (DOP) u Srbiji, trendovi i prakse i značaj društvenog izveštavanja
  • Kako komunicirati DOP, kako na najbolji način komunicirati društveni izveštaj prema ključnim javnostima i zašto je važano drustveno izveštavanje sa stanovišta komunikacija
  • Predstavljanje društvenog izveštaja kompanije Holcim (Srbija) a.d.
  • Značaj društvenog izveštavanja iz perspektive ključnih javnosti
Na okruglom stolu će učestvovati:

  • Neven Marinović / Izvršni direktor, SMart Kolektiv/
  • Andrea Brbaklić /Predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću i direktor službe komunikacija Erste Bank /
  • Andreja Pavlović / CR direktor Hauska&Partner Group/
  • Mr Tamara Vlastelica / Asistent za užu naučnu oblast Marketing menadžment, odnosi s javnošću i multimedijalne komunikacije na Fakultetu organizacionih nauka /
  • Maja Dželatović / Direktor za Komunikacije, Holcim (Srbija) a.d./
O značaju društvenih izveštaja iz perspektive ključnih javnosti govoriće:
  • Nataša Vučković / Generalni sekretar NVO Fond Centar za demokratiju/
  • Saša Paunović / Predsednik opštine Paraćin /
  • Nebojša Rako / Predsednik HR asocijacije i HR direktor kompanije Holcim (Srbija) a.d./
Vreme i mesto održavanja skupa: 16. april 2007. od 15-17h, PC Ušće, 24 sprat (Bulevar Mihajla Pupina 6, Novi Beograd)
AGENDA SKUPA

Vreme


Teme

15:00 – 15:15

Registracija

15:15 – 15:20

Neven Marinović

(Izvršni direktor, SMart Kolektiv)

- CSR u Srbiji, trendovi i prakse

- Značaj društvenog izveštavanja

15:20 – 15:30

Andrea Brbaklić

(Predsednik Društva Srbije za odnose s javnošću i direktor službe komunikacija Erste Bank)

- Kako komunicirati CSR

- Kako na najbolji način komunicirati društveno izveštavanje prema ključnim javnostima

- Zašto je važno društveno izveštavanje sa stanovišta komunikacija

15:30 – 15: 40

Andreja Pavlović

(CR direktor Hauska&Partner Group)

- Značaj društvenog izveštavanja za kosultantsku kuću Hauska&Partner

- Trendovi društvenog izveštavanja u Hrvatskoj

15:40 – 15: 50

Tamara Vlastelica

(Asistent za užu naučnu oblast Marketing menadžment, odnosi s javnošću i multimedijalne komunikacije na Fakultetu organizacionih nauka)

- CSR u akademskim agendama

15:50 – 16:00

Maja Dželatović

(Direktor za Komunikacije, Holcim (Srbija) a.d.)

- Predstavljanje novog društvenog izveštaja kompanije Holcim (Srbija) a.d.

- Značaj društvenog izveštavanja za kompaniju Holcim (Srbija) a.d.

16:00 – 16:10

Nataša Vučković

(Generalni sekretar NVO Fond Centar za demokratiju)

- Koliko je bitno društveno izveštavanje kompanije za NVO

16:10 – 16:20

Saša Paunović

(Predsednik opštine Paraćin)

- Koliko je bitno društveno izveštavanje kompanije za lokalnu zajednicu

16:20 – 16:30

Nebojša Rako

(Predsednik HR asocijacije i HR direktor kompanije Holcim (Srbija) a.d.)

- Koliko je bitno društveno izveštavanje kompanije za zaposlene

16:30 – 17:00

Diskusija


17:00 – 17:45

Koktel



Na bazi informacije dobijene od:

Srba Jovanović, MIPRA, MPRSA

Executive Director Serbia

Hauska & Partner International Communications

Cika Ljubina 12, 11000 Beograd, Serbia

Tel: + 381/11/3287 397

Tel/fax: + 381/11/2631 134

http://www.hauska.com

Нема коментара: